آه
خط خطی
درباره وبلاگ


به وبلاگ خط خطی خوش اومدین

پيوندها
دل تو دل
بندری دات کام
نزار تنها بمونم..حسن
پایگاه خبری همبستگی البرز
ستاره شکسته
آسمان بی ستاره
عشق هرگز نمی میرد
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خط خطی و آدرس khatkhati1997.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نويسندگان
narges

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 24 شهريور 1393برچسب:, :: 1:53 :: نويسنده : narges

دارم آهنگ نگرانت میشم ابی رو گوش میدم.

فوق العاده اس...

بدجور دلم گرفته...خیلی بد...

ناشکری نمیکنم ولی خدا این قسمت من بود؟

همیشه شادم و شوخی میکنم سر ب سر همه میزارمو کل کل میکنم اما هیچکس رو ندارم که پیشش خودم باشم.لازم نباشه ادای آدمای شاد رو دربیارم وباهاش درددل کنم.

خسته ام دلم یکم آرامش میخواد بسه این همه کلنجار میخوام مثه بقیه دخترا باشم ولی انگار هیچکس باورش نمیشه دخترم

یه روح لطیف و حساس دارم.دلم شکننده اس با کوچکترین بی مهری میشکنه اما همه باهم شوخی های بد میکنن تاکی ب روی خودم نیارم ک انگ بی جنبه بودن بهم نچسبونن؟

این همه آدم دورو ورم هستن اما هیچکس الان نیست اشکامو پاک کنه...

چرا همیشه اتفاقی میوفته ک نمیخوام؟یعنی اگ الان بگم خدایا میخوام زندگی کنم منو میکشی؟؟؟

یکی رو میشناختم همیشه میگفت چون میگذرد غمی نیست ٬همیشه در جوابش میگفتم گذشتن ک میگذره اما داره سخت میگذره...

من دلم میخواد برم دانشگاه هنر

صبح تاشب نقاشی کنم و ویولن بزنم

تا وقتی جوونم مجردی کیف دنیارو کنم

پس چرا اینجوری شد همه چی؟چرا؟



نظرات شما عزیزان:

مـعـشـوق بـی هـمـتـا
ساعت1:01---13 بهمن 1393
اوووووووووووخی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: